Termeni și Condiții
Definiții și Termeni
1.1 Hevanti – reprezintă denumirea comercială a companiei Hevanti SRL, o entitate juridică românească, cu sediul social în Giroc, Strada Câmpului nr. 20D, înregistrată la Registrul Comerțului sub numărul J35/2213/31.05.2024 și având codul unic de identificare fiscală RO50168320.
1.2 Vânzător – este Hevanti SRL.
1.3 Cumpărător – orice persoană fizică cu vârsta de peste 16 ani, persoană juridică sau altă entitate legală care își creează un Cont pe Site și finalizează o Comandă.
1.4 Client – persoană fizică sau juridică care accesează CONȚINUTUL prin orice metodă oferită de Hevanti (online, telefonic etc.) sau în baza unui acord existent și care necesită crearea unui Cont.
1.5 Utilizator – orice persoană fizică (peste 16 ani) sau persoană juridică ce finalizează procesul de înregistrare pe Site și acceptă Termenii și Condițiile prezentate.
1.6 Nickname – pseudonimul asociat unui Utilizator/Client/Cumpărător pentru adăugarea de Conținut pe Site. Acesta este înregistrat în profilul utilizatorului sub denumirea „Nume Utilizator”.
1.7 Cont – secțiunea personală din Site, identificată prin adresa de e-mail și parolă, ce permite accesul la istoricul Comenzilor, facturi, garanții și alte date relevante despre Client/Cumpărător.
1.8 Favorite – o secțiune în Cont unde Utilizatorul/Cumpărătorul poate salva produse și servicii de interes pentru achiziții ulterioare.
1.9 Lista – colecția de produse/servicii salvate de Utilizator/Cumpărător. Listele pot fi:
1.9.1 Publice: vizibile pentru alți utilizatori, dacă sunt distribuite pe rețele sociale sau prin profilul public al utilizatorului.
1.9.2 Private: vizibile doar proprietarului Contului, dar pot fi făcute publice oricând.
1.10 Coșul Meu – secțiune din Cont unde Utilizatorul/Cumpărătorul poate adăuga și salva produse pentru achiziție ulterioară.
1.11 Site – magazinul online accesibil la adresa web hevanti.ro și subdomeniile acestuia.
1.12 Comandă – cererea electronică transmisă Vânzătorului de către Cumpărător, exprimând intenția de a achiziționa Bunuri și Servicii disponibile pe Site.
1.13 Bunuri și Servicii – toate produsele și serviciile prezentate pe Site și oferite Cumpărătorului conform Contractului.
1.14 Campanie – ofertă comercială limitată ca timp și cantitate, organizată de Vânzător pentru anumite produse sau servicii.
1.15 Contract – acordul încheiat între Vânzător și Cumpărător la distanță, fără interacțiune fizică.
1.16 Conținut – reprezintă:
1.16.1 Informațiile disponibile pe Site;
1.16.2 Comunicări electronice (e-mail, SMS) trimise de Vânzător;
1.16.3 Date despre produse, servicii și oferte;
1.16.4 Informații despre partenerii comerciali ai Vânzătorului.
1.17 Review – evaluarea scrisă a unui produs/serviciu, bazată pe experiența personală a unui Client.
1.18 Rating – sistem de evaluare exprimat prin stele (de la 1 la 5), asociat unui Review.
1.19 Comentariu – observație sau opinie scrisă pe marginea unui Review sau altui comentariu.
1.20 Întrebare – solicitare de informații despre un produs sau serviciu din partea unui Utilizator/Client.
1.21 Răspuns – explicație oferită în cadrul Site-ului ca răspuns la o întrebare.
1.22 Document – Termenii și Condițiile prezentate aici.
1.23 Comunicări Comerciale – mesaje trimise (e-mail/SMS/etc.) ce conțin informații despre oferte, produse noi sau promoții.
1.24 Tranzacție – operațiunea financiară efectuată între Vânzător și Cumpărător, realizată prin intermediul procesatorului de plăți.
1.25 Specificații – descrierea detaliată a produselor și serviciilor prezentate pe Site.
1.26 Plata Online – serviciul electronic de plată oferit de procesatorul integrat în Site, pentru achitarea produselor.
Documente Contractuale
2.1 Plasarea unei Comenzi implică acordul Clientului privind comunicarea electronică cu Vânzătorul.
2.2 Notificarea transmisă Clientului nu reprezintă acceptarea Comenzii, ci doar o informare privind primirea acesteia.
2.3 Vânzătorul poate modifica cantitatea produselor din Comandă, informând Cumpărătorul și returnând diferența plătită.
2.4 Contractul este considerat încheiat în momentul notificării expedierii Comenzii.
2.5 Prețurile și rezervările produselor din showroom sunt valabile 72 de ore de la plasarea Comenzii.
Politica de Vânzare Online
3.1 Orice Utilizator poate plasa Comenzi pe Site. Vânzătorul își rezervă dreptul de a restricționa accesul în cazuri justificate.
3.2 Comunicarea cu Vânzătorul se realizează prin canalele oficiale indicate în secțiunea „Contact”.
3.3 În caz de trafic neobișnuit, Hevanti poate solicita validarea prin coduri captcha.
3.4 Toate prețurile afișate includ TVA și sunt exprimate în RON.
3.5 Descrierile produselor sunt prezentate în scop informativ și nu constituie obligații contractuale.
3.6 Utilizatorii pot fi invitați să ofere un Review după achiziție.
Drepturi de Proprietate Intelectuală
4.1 Folosirea Conținutului în scop personal este permisă doar dacă nu încalcă termenii acestui Document.
4.2 Conținutul Site-ului (texte, imagini, logo-uri etc.) este proprietatea exclusivă a Hevanti.
4.3 Utilizatorilor le este interzisă copierea, distribuirea sau modificarea conținutului fără acordul scris al Hevanti.
Diminuarea valorii Bunurilor returnate
5.1 Bunurile returnate ce prezintă urme de uzură excesivă, zgârieturi, lovituri, șocuri electrice sau accesorii lipsă, ori care nu sunt returnate împreună cu toate documentele care le-au însoțit (factură, certificat de garanție etc.), vor fi evaluate pentru a determina valoarea diminuată rezultată din manipularea necorespunzătoare. Această valoare va fi comunicată Cumpărătorului înainte de finalizarea procesului de rambursare.
Utilizarea Voucherelor și Codurilor Promoționale
6.1. Definiții:
- Voucher: Document electronic emis de Hevanti, care permite Utilizatorului/Cumpărătorului să beneficieze de o reducere specifică, sub formă de valoare fixă sau procentuală, la achiziționarea anumitor produse sau servicii.
- Cod Promoțional: Cod unic, oferit în campanii promoționale, ce poate fi utilizat pentru aplicarea unor reduceri la produsele și serviciile de pe Site.
6.2. Condiții de Utilizare:
- Voucherele și Codurile Promoționale pot fi utilizate doar în perioada de valabilitate indicată, conform regulamentului campaniei asociate.
- Reducerea se aplică exclusiv produselor eligibile, conform descrierii specificate pe Site sau în regulamentul campaniei.
6.3. Limitări:
- Nu se pot cumula mai multe Vouchere sau Coduri Promoționale pentru aceeași Comandă, exceptând cazurile menționate explicit de Vânzător.
- Voucherele nu pot fi convertite în numerar sau utilizate pentru achiziționarea altor vouchere/cupoane.
6.4. Anularea Voucherelor:
- În cazul returnării produselor achiziționate utilizând un Voucher sau Cod Promoțional, valoarea reducerii aplicate nu va fi rambursată, iar Voucherul nu va fi reactivat.
6.5. Fraudă sau Utilizare Abuzivă:
- Hevanti își rezervă dreptul de a anula Voucherele sau Codurile Promoționale utilizate în mod fraudulos sau abuziv, informând Utilizatorul/Cumpărătorul.
Garanția produselor
7.1. Toate Bunurile comercializate de către Hevanti beneficiază de condiții de garanție conforme legislației în vigoare și politicilor comerciale ale producătorilor. Bunurile sunt noi (exceptând produsele resigilate) și sunt livrate în ambalajele originale.
7.2. În cazul Bunurilor vândute și livrate de Hevanti, certificatele de garanție fie sunt emise direct de către producător, fie de către Hevanti. Lipsa certificatului de garanție al produsului trebuie semnalată în maxim 48 (patruzeci și opt) de ore de la recepția Bunului, prin intermediul formularului de contact de pe Site. Orice sesizare ulterioară nu va fi luată în considerare.
7.3. În cazul Bunurilor defecte în perioada de garanție, Cumparatorul trebuie să contacteze centrul de service indicat în certificatul de garanție. Dacă acest centru nu este specificat, Cumparatorul poate contacta Hevanti pentru informații suplimentare.
Livrarea bunurilor
8.1. Vanzatorul se obligă să livreze Bunurile către Cumparator prin intermediul unui serviciu de curierat rapid sau prin alte metode convenite de comun acord. Costurile de livrare vor fi comunicate înainte de finalizarea Comenzii.
8.2. Termenul de livrare standard este de 1-5 zile lucrătoare de la confirmarea Comenzii, exceptând cazurile în care este specificat alt termen pe Site sau în notificarea primită de către Cumparator.
8.3. Hevanti nu poate fi responsabil pentru întârzierile cauzate de factori externi (condiții meteorologice, blocaje de trafic, sărbători legale etc.). În aceste cazuri, Vanzatorul va informa Cumparatorul despre situație și va depune toate eforturile pentru livrarea în cel mai scurt timp posibil.
8.4. La recepția Bunului, Cumparatorul trebuie să inspecteze coletul pentru eventuale deteriorări. Orice problemă vizibilă trebuie menționată în procesul verbal de predare-primire și semnalată curierului. Reclamațiile ulterioare privind deteriorările vizibile nu vor fi luate în considerare.
Politica de confidențialitate
9.1. Hevanti respectă confidențialitatea datelor personale furnizate de către Utilizatori/Cumpărători. Toate informațiile colectate sunt utilizate strict pentru procesarea Comenzilor, livrarea Bunurilor și pentru îmbunătățirea serviciilor oferite.
9.2. Hevanti garantează că nu va furniza datele personale ale Utilizatorilor/Cumpărătorilor către terțe părți fără consimțământul acestora, cu excepția partenerilor implicați în procesul de livrare și procesare a plăților, conform legii.
9.3. Utilizatorul/Cumparatorul are dreptul de a solicita în orice moment accesul la datele personale stocate, precum și rectificarea sau ștergerea acestora, prin trimiterea unei cereri scrise la adresa de contact a Hevanti.
9.4. Pentru mai multe informații despre colectarea și utilizarea datelor personale, consultați secțiunea Politica de confidențialitate de pe Site.
Comunicări Comerciale
10.1. Cumpărătorul/Utilizatorul/Clientul își poate modifica în orice moment opțiunea cu privire la acordul dat Vânzătorului pentru Comunicările Comerciale care conțin informații generale și tematice, inclusiv informații despre oferte sau promoții, astfel:
10.1.1. prin modificarea setărilor din Cont, la secțiunea “Abonările mele”; 10.1.2. prin accesarea link-ului de dezabonare afisat în Comunicările Comerciale primite de la Vânzător; sau 10.1.3. prin contactarea directă a Vânzătorului.
10.2. Prin adăugarea de Bunuri sau Servicii în secțiunea “Coșul meu” din Cont, Vânzătorul poate transmite Cumpărătorului/Utilizatorului Comunicări Comerciale privind:
- modificarea prețului Bunurilor sau Serviciilor adăugate în “Coșul meu”;
- recomandări de Bunuri sau Servicii similare cu cele din “Coșul meu”;
- disponibilitatea stocului pentru Bunurile sau Serviciile din “Coșul meu”.
10.3. Prin adăugarea de Bunuri sau Servicii în secțiunea “Favorite” din Cont, Vânzătorul poate transmite Cumpărătorului/Utilizatorului Comunicări Comerciale privind:
- modificarea prețului Bunurilor sau Serviciilor adăugate în “Favorite”;
- recomandări de Bunuri sau Servicii similare cu cele din “Favorite”;
- disponibilitatea stocului pentru Bunurile sau Serviciile din “Favorite”.
10.4. După achiziționarea unui Bun sau Serviciu, Vânzătorul poate transmite Cumpărătorului/Utilizatorului Comunicări Comerciale privind sugestii de Bunuri sau Servicii recomandate pentru a fi utilizate împreună cu cele achiziționate.
10.5. Cumpărătorul/Utilizatorul se poate dezabona în orice moment de la Comunicările Comerciale prin accesarea link-ului de dezabonare din mesajele primite sau prin contactarea Vânzătorului.
10.6. Pentru îmbunătățirea ofertelor de Bunuri și Servicii, precum și a experienței de cumpărare, Vânzătorul poate folosi datele pentru cercetări de piață și sondaje de opinie. Rezultatele nu vor fi utilizate în scopuri publicitare, iar datele colectate vor rămâne anonime. Clientul poate obiecta utilizării datelor în acest scop în orice moment prin accesarea link-ului de dezabonare sau contactarea Vânzătorului.
Facturare și Plăți
11.1. Prețurile Bunurilor și Serviciilor afisate pe www.hevanti.ro includ TVA conform legislației în vigoare.
11.2. Prețul, modalitatea de plată și termenul de plată sunt specificate în fiecare Comandă. Vânzătorul va emite o factură pentru Bunurile și Serviciile livrate, iar Cumpărătorul are obligația de a furniza informațiile necesare pentru emiterea acesteia, conform legislației.
11.3. Factura va fi transmisă electronic în Contul Cumpărătorului sau prin e-mail la adresa specificată.
11.4. Cumpărătorul trebuie să actualizeze periodic datele din Cont pentru a se asigura că factura poate fi comunicată corect.
11.5. Prin accesarea Contului, Cumpărătorul poate salva și arhiva facturile în orice moment.
11.6. Prin plasarea Comenzii, Cumpărătorul consimte să primească facturile exclusiv electronic.
11.7. Dacă facturile nu sunt disponibile mai mult de 48 de ore, Cumpărătorul trebuie să contacteze Vânzătorul la contact@hevanti.ro.
11.8. Pentru securitatea tranzacțiilor, Cumpărătorului i se poate solicita autorizarea suplimentară a plății.
11.9. Datele cardului de plată nu vor fi stocate de Vânzător, ci de procesatorul de plăți autorizat. Cumpărătorul este informat în prealabil despre entitatea care gestionează aceste date.
11.10. Pentru siguranță, Cumpărătorul este sfătuit să nu lase Contul logat pe dispozitive mobile și să utilizeze parole puternice.
Livrarea Bunurilor
12.1. Condițiile de livrare sunt detaliate în secțiunea “Livrare Comenzi” de pe site.
12.2. Vânzătorul asigură ambalarea adecvată a Bunurilor și transmiterea documentelor de însotire.
12.3. Livrările sunt efectuate exclusiv pe teritoriul României.
Garanții
13.1. Toate Bunurile comercializate de Hevanti, cu excepția celor resigilate, beneficiază de garanții conform legislației în vigoare și politicilor producătorilor.
13.2. Certificatele de garanție sunt emise direct de producător sau de Hevanti pentru produsele resigilate.
13.3. Pentru produsele resigilate, perioada de garanție poate diferi și este specificată în certificat.
13.4. Cumpărătorul are responsabilitatea de a actualiza datele din Cont pentru a primi certificatul de garanție.
13.5. Dacă informațiile privind garanția nu sunt disponibile în Cont timp de 48 de ore, Cumpărătorul trebuie să sesizeze Vânzătorul la contact@hevanti.ro.
Răspundere
14.1. Vânzătorul nu poate fi considerat responsabil pentru daune de orice natură suferite de Cumpărător sau de o terță parte ca urmare a întârzierii sau neîndoării obligațiilor prevăzute într-o Comandă. De asemenea, Vânzătorul nu răspunde pentru prejudicii rezultate din utilizarea Bunurilor sau Serviciilor după livrarea acestora, inclusiv pentru pierderea acestora.
14.2. Prin crearea și folosirea unui Cont, Utilizatorul sau Cumpărătorul acceptă responsabilitatea integrală pentru păstrarea confidențialității datelor de autentificare (nume utilizator și parolă) și pentru gestionarea accesului la Cont. Acesta este răspunzător, în limita permisă de lege, pentru orice activitate desfășurată prin intermediul Contului său.
14.3. Prin crearea Contului, utilizarea conținutului Site-ului și/sau plasarea unei Comenzi, Clientul acceptă expres și neechivoc Termenii și Condițiile valabile la momentul respectiv. Acestea sunt afișate pe Site la data ultimei actualizări.
14.4. Vânzătorul poate modifica periodic Termenii și Condițiile Site-ului pentru a reflecta schimbările legislative sau operaționale. Modificările intră în vigoare din momentul afișării pe Site. Vă recomandăm verificarea periodică a documentului pentru a rămâne informat despre orice actualizare.
Scrierea de recenzii, comentarii, întrebări și răspunsuri
15.1. Utilizatorii, Clienții și Cumpărătorii pot scrie recenzii, comentarii, întrebări și răspunsuri în secțiunile dedicate de pe Site. Aceste informații pot fi pozitive sau negative, dar trebuie să reflecte caracteristicile și modul de utilizare al unui produs sau serviciu.
15.2. Prin postarea unui comentariu, recenzie, întrebare sau răspuns pe Site, utilizatorii oferă Vânzătorului o licență neexclusivă, perpetuă, irevocabilă, valabilă la nivel global, de a folosi, reproduce, modifica, adapta, publica și distribui conținutul furnizat.
15.3. Orice Utilizator care înseamnă un comentariu sau recenzie se obligă să respecte următoarele reguli:
- Să se refere doar la caracteristicile produsului/serviciului fără a menționa prețuri sau promoții ce pot varia;
- Să folosească un limbaj adecvat, respectând normele legale și morale;
- Să nu includă date personale sau informații care pot duce la dezvăluirea identității altor persoane;
- Să nu promoveze alte firme sau produse concurente;
- Să nu includă URL-uri sau materiale publicitare;
- Să posteze recenziile sau întrebările în secțiunile corespunzătoare de pe Site.
15.4. Recenziile trebuie însotite de un rating relevant care va influența calificativul general al produsului sau serviciului. Recenziile detaliate, pozitive sau negative, contribuie la o imagine corectă a calității oferite.
15.5. Utilizatorii care încarcă fișiere foto sau video trebuie să se asigure că acestea:
- Sunt relevante pentru produsul/serviciul recenzat;
- Respectă drepturile de autor;
- Nu conțin imagini violente, de natură ofensatoare sau care să discrimineze;
- Nu conțin informații despre alte persoane sau entități;
- Nu includ watermark-uri sau linkuri către alte site-uri comerciale.
15.6. Conținutul semnalat ca inadecvat este analizat de Vânzător, iar în cazurile de încălcare repetată a regulilor, Utilizatorul poate fi restricționat de la postarea ulterioară de comentarii sau recenzii.
Pentru sesizări legate de produsele sau serviciile achiziționate, clienții pot contacta Vânzătorul prin telefon sau la adresa de email contact@hevanti.ro. Reclamațiile vor fi soluționate în termen de maximum 30 de zile calendaristice de la primire.
Prelucrarea datelor cu caracter personal
16.1. Pentru informații despre prelucrarea datelor personale, vă rugăm să consultați Politica de Confidențialitate.
Utilizarea cookie-urilor
17.1. Informațiile despre utilizarea cookie-urilor pot fi găsite în Politica de Cookie-uri.
Forța majoră
18.1. Nicio parte nu va fi răspunzătoare pentru neîndepinirea obligațiilor contractuale în cazul unui eveniment de forță majoră, definit ca un eveniment imprevizibil și inevitabil.
18.2. Dacă evenimentul de forță majoră persistă mai mult de 15 zile, fiecare parte are dreptul de a notifica cealaltă parte cu privire la rezilierea contractului, fără a putea solicita daune.
Legea aplicabilă și jurisdicția
19.1. Acest document este guvernat de legislația din România. Orice dispută va fi soluționată fie pe cale amiabilă, fie, în caz de eȟec, de către instanțele competente din România.