Showroom Timisoara

 

Telefon     0745349066

Mosnita Veche, Strada Recas 10 

Marti - Vineri 09:00 - 17:00

Sambata 09:00 - 16:00

Montaj / Consultanta

 

Telefon : 0 742 226 395

Luni - Sambata 09:00-19:00

e-mail: contact@hevanti.ro

Contactează un Expert

    Întrebări adresate Frecvent

    Ce produse ofera magazinul hevanti.ro?

    Hevanti.ro ofera o gama larga de pardoseli precum parchet laminat ,parchet stratificat ,LVT si SPC precum si izolatii pentru parchet si o gama larga de plinte si profile.

    Oferiti produse ecologice si sustenabile?

    Da, oferim o gama variata de produse ecologice si sustenabile in portofoliul nostru.

    Ce tipuri de parchet oferiti?

    Oferim o gama variata de parchet, inclusiv laminat, stratificat, masiv si pentru incalzire in pardoseala.

    Cum pot alege dimensiunile corecte pentru parchet/SPC?

    Consultantii nostri va pot ajuta sa alegeti dimensiunile corecte in functie de spatiul disponibil si designul interior.

    Ce tipuri de parchet/LVT/SPC oferiti?

    Oferim o gama variata de parchet/LVT/SPC.

    Comanda mea nu a ajuns încă. Ce pot face?

    În cazul în care comanda ta nu a ajuns încă, poți contacta echipa noastră dedicată de experți în formularul din pagină, sau ne poți suna direct.

    Cum pot alege cel mai potrivit covor PVC pentru casa mea?

    Consultantii nostri va pot oferi recomandari in functie de nevoile, preferintele si bugetul dumneavoastra.

    Oferiti produse pentru incalzire in pardoseala?

    Da, oferim solutii de incalzire in pardoseala, inclusiv sisteme electrice si pe baza de apa.

    Este posibil sa comand produse pentru spatii comerciale sau institutionale?

    Da, oferim o gama variata de produse potrivite pentru spatii comerciale si institutionale, inclusiv solutii de trafic intens si rezistenta la uzura.

    Este posibil sa solicit o mostra de produs inainte de a plasa o comanda?

    Da, puteti solicita o mostra pentru anumite produse. Pentru detalii, va rugam sa ne contactati.

    Pot sa plasez o comanda telefonic?

    Da, puteti plasa o comanda telefonic contactand departamentul nostru de vanzari.

    Mai multe Informații Prețioase:

    Despre Comenzi

    Este posibila plasarea unei comenzi online?

    Da, puteti plasa comenzi online pe site-ul hevanti.ro.


    Pot sa plasez o comanda telefonic?

    Da, puteti plasa o comanda telefonic contactand departamentul nostru de vanzari.


    Este posibil sa comand produse care nu se afla in stoc?
    Da, puteti comanda produse care nu se afla in stoc, dar timpul de livrare poate fi mai lung.


    Este posibil sa comand un produs care nu se afla in catalogul vostru?
    Da, in unele cazuri putem aduce produse la cerere, in functie de disponibilitatea furnizorului.


    Pot comanda produse personalizate sau pe masura?
    Da, in unele cazuri putem oferi produse personalizate sau pe masura in functie de disponibilitatea furnizorului si cerintele dumneavoastra.


    Cum pot verifica starea unei comenzi in curs?
    Puteti verifica starea unei comenzi in curs prin accesarea contului dumneavoastra de client pe site-ul nostru sau contactand direct departamentul de vanzari.


    Cum pot urmari starea comenzii mele?
    Puteti urmari starea comenzii dumneavoastra prin contul de client sau prin contactarea departamentului de vanzari.


    Cum pot modifica o comanda dupa ce am plasat-o?
    Pentru a modifica o comanda, va rugam sa ne contactati cat mai curand posibil. Modificarile pot fi realizate in functie de stadiul comenzii si disponibilitatea produselor.


    Pot sa anulez o comanda dupa ce am plasat-o?
    Anularea unei comenzi este posibila in anumite conditii. Va rugam sa ne contactati cat mai curand posibil pentru a discuta detaliile.


    Este necesar sa efectuez masuratori inainte de a comanda produsele?
    Da, este important sa efectuati masuratori corecte pentru a va asigura ca veti comanda cantitatea potrivita de materiale si pentru a evita pierderi sau costuri suplimentare.


    Cum pot calcula necesarul de materiale pentru proiectul meu?
    Puteti utiliza calculatorul de materiale disponibil pe site-ul nostru sau puteti solicita ajutorul unuia dintre consultantii nostri, care va poate ghida in determinarea cantitatii corecte de materiale necesare.


    Ce se intampla daca am comandat o cantitate insuficienta sau excesiva de materiale?
    Daca ati comandat o cantitate insuficienta de materiale, puteti plasa o comanda suplimentara pentru a completa necesarul. Daca ati comandat o cantitate excesiva, va rugam sa ne contactati pentru a discuta posibilitatea de a returna sau schimba produsele neutilizate, in functie de politica noastra de returnare.

    Despre Metode de Plată

    Ce metode de plata acceptati?
    Acceptam plata online prin card de credit/debit, transfer bancar sau ramburs la livrare

    Despre Livrare


    Livrati produsele in toata tara?
    Da, livram produsele in toata Romania.


    Care sunt costurile de livrare?
    Costurile de livrare variaza in functie de destinatie si greutatea produselor comandate. Acestea vor fi afisate in procesul de comanda.


    Cat timp dureaza livrarea?
    Timpul de livrare variaza in functie de produsele comandate si localitatea de livrare, insa in general, livrarea se realizeaza in 2-5 zile lucratoare.


    Cum se calculeaza termenul de livrare pentru produsele comandate?
    Termenul de livrare se calculeaza in functie de disponibilitatea produselor in stoc, timpul necesar pentru producerea si expedierea produselor personalizate sau la comanda, precum si localitatea de livrare.

    Despre Garanție și Retur

    Oferiti garantie pentru produse?
    Da, oferim garantie pentru produsele noastre in functie de tipul si brandul produsului. Detalii despre garantie pot fi gasite in descrierea produselor sau in documentele de garantie.


    Ce garantii oferiti pentru produsele si serviciile voastre?
    Oferim garantii pentru produsele si serviciile noastre in functie de tipul de produs si de conditiile furnizorului. Detalii despre garantii pot fi gasite in descrierea produselor sau discutate cu unul dintre consultantii nostri.


    Cum ma pot asigura ca produsele sunt de calitate?
    Colaboram doar cu producatori de incredere si verificam constant calitatea produselor pe care le oferim.


    Ce certificari de calitate au produsele voastre?
    Produsele noastre au diferite certificari de calitate in functie de tipul si brandul produsului. Detalii despre certificarile de calitate pot fi gasite in descrierea produselor.


    Cum pot returna sau schimba produsele comandate?
    Pentru a returna sau schimba produsele comandate, va rugam sa ne contactati in termenul stabilit de politica noastra de returnare si sa respectati conditiile specificate.


    Pot returna produsele daca nu sunt multumit?
    Da, puteti returna produsele in termen de 14 zile de la primire, in conditii specifice. Va rugam sa consultati politica noastra de retur pentru detalii.


    Ce se intampla daca produsele ajung deteriorate?
    Daca produsele ajung deteriorate, va rugam sa ne contactati in cel mai scurt timp pentru a remedia problema.

     

    Despre Asistență și Consultanță

    Cum pot alege culoarea si modelul potrivit pentru casa mea?
    Consultantii nostri va pot oferi sfaturi si recomandari in functie de preferintele si stilul dumneavoastra.


    Cum pot afla mai multe informatii despre un produs?
    Puteti gasi informatii detaliate despre produse pe paginile de descriere ale acestora pe site-ul nostru sau ne puteti contacta direct.


    Oferiti consiliere in alegerea produselor?
    Da, consultantii nostri va pot ajuta sa alegeti produsele potrivite pentru proiectul dumneavoastra.


    Oferiti asistenta tehnica pentru produsele achizitionate?
    Da, oferim asistenta tehnica pentru produsele achizitionate si va putem ajuta cu orice intrebari sau probleme legate de produsele noastre.

    Despre Montaj


    Oferiti sfaturi si instructiuni pentru montajul produselor?
    Da, oferim sfaturi si instructiuni pentru montajul produselor, precum si servicii de montaj profesionale contra cost.


    Oferiti montaj pentru produsele achizitionate?
    Da, oferim servicii de montaj pentru majoritatea produselor noastre, contra unui cost suplimentar.


    Cum pot programa o echipa de montaj pentru produsele achizitionate?
    Dupa ce ati primit produsele, puteti programa o echipa de montaj contactandu-ne si stabilind o data si ora potrivita pentru dumneavoastra. Serviciul de montaj este disponibil contra cost.


    Ce fac daca echipa de montaj intampina probleme sau intarzieri in timpul instalarii produselor?
    Daca echipa de montaj intampina probleme sau intarzieri, va rugam sa ne contactati pentru a solutiona problema si a asigura finalizarea proiectului in cel mai scurt timp posibil.

     

    Despre Oferte și Promoții

    Cum pot afla despre promotiile si ofertele voastre speciale?
    Puteti urmari promotiile si ofertele noastre speciale pe site-ul nostru, pe retelele sociale sau prin abonarea la newsletter-ul nostru.


    Oferiti reduceri pentru comenzi mari sau contracte de furnizare pe termen lung?
    Da, oferim reduceri pentru comenzi mari si contracte de furnizare pe termen lung. Va rugam sa discutati cu unul dintre consultantii nostri pentru a obtine o oferta personalizata in functie de nevoile dumneavoastra.


    Cum pot solicita o oferta pentru produsele si serviciile de care am nevoie?
    Puteti solicita o oferta completand formularul de pe site-ul nostru, contactandu-ne telefonic sau prin e-mail. Unul dintre consultantii nostri va va ajuta sa alegeti produsele si serviciile potrivite pentru proiectul dumneavoastra.


    Ce informatii trebuie sa furnizez pentru a primi o oferta personalizata?
    Pentru a primi o oferta personalizata, va rugam sa ne furnizati informatii despre proiectul dumneavoastra, precum dimensiunile si caracteristicile spatiului, preferintele in materie de design, bugetul alocat si orice alte detalii relevante.


    Cum pot plasa o comanda pe baza ofertei primite?
    Dupa ce primiti si revizuiti oferta, puteti plasa comanda contactandu-ne telefonic, prin e-mail sau prin intermediul site-ului nostru, confirmand detaliile si metoda de plata.

     

    Despre Serviciile Adiționale

    Oferiti servicii de masurare si evaluare a necesarului de materiale?
    Da, oferim servicii de masurare si evaluare a necesarului de materiale. Un consultant va poate vizita la locatia proiectului si poate efectua masuratorile necesare pentru a determina cantitatea corecta de materiale.


    Oferiti servicii de transport si depozitare pentru produsele achizitionate?
    Da, oferim servicii de transport si depozitare pentru produsele achizitionate, contra unui cost suplimentar.


    Oferiti servicii de depozitare pentru produsele comandate?
    Da, oferim servicii de depozitare pentru produsele comandate, contra unui cost suplimentar. Va rugam sa discutati cu un consultant pentru detalii si conditii.


    Oferiti servicii de demontare a pardoselilor existente?
    Da, oferim servicii de demontare a pardoselilor existente inainte de montarea noilor produse, contra unui cost suplimentar.


    Oferiti servicii de curatare si intretinere a pardoselilor?
    Da, oferim servicii de curatare si intretinere a pardoselilor pentru a va ajuta sa va pastrati pardoseala in conditii optime.

    Contactează-ne pentru orice întrebare sau solicitare

    La Hevanti, suntem aici pentru a te ajuta cu orice întrebări sau solicitări legate de produsele noastre. Indiferent dacă ai nevoie de sfaturi pentru alegerea parchetului potrivit, informații despre montaj sau detalii despre comenzile tale, echipa noastră de suport este pregătită să îți ofere asistență promptă și profesională.

    Asistență clienți

    Ne dorim să îți oferim o experiență de cumpărături online cât mai plăcută și eficientă. Dacă întâmpini dificultăți în navigarea pe site sau ai nevoie de informații suplimentare despre produsele noastre, nu ezita să ne contactezi. Suntem aici pentru a te ajuta să faci cea mai bună alegere pentru nevoile tale.

    Întrebări frecvente

    Pentru răspunsuri rapide la cele mai comune întrebări, vizitează secțiunea noastră de Întrebări frecvente (FAQ). Aici vei găsi informații utile despre produse, livrare, plată și politica de retur.

    Feedback

    Opinia ta contează pentru noi! Dacă ai sugestii sau feedback despre experiența ta cu Hevanti, te rugăm să ne contactezi. Apreciem fiecare comentariu și ne străduim să îmbunătățim constant serviciile și produsele noastre.

    Localizare și vizită la showroom

    Te invităm să ne vizitezi showroom-ul pentru a vedea și atinge produsele noastre în persoană. Echipa noastră te așteaptă cu sfaturi și recomandări personalizate pentru proiectul tău de amenajare interioară.

    La Hevanti, ne angajăm să îți oferim suport complet și informații detaliate pentru a transforma fiecare spațiu într-un loc unic și confortabil. Contactează-ne astăzi și descoperă cum te putem ajuta să-ți realizezi visul de a avea un interior perfect.

    Contactează-ne pentru orice întrebare sau solicitare

    La Hevanti, suntem aici pentru a te ajuta cu orice întrebări sau solicitări legate de produsele noastre. Indiferent dacă ai nevoie de sfaturi pentru alegerea parchetului potrivit, informații despre montaj sau detalii despre comenzile tale, echipa noastră de suport este pregătită să îți ofere asistență promptă și profesională.